آنالیز سلامت برند


آنالیز سلامت برند

آنالیز سلامت برند پزشکان به ما توصیه می‌کنند که بطور منظم چکاپ شویم حتی اگر احساس سلامت کامل داریم. این در مورد برندها هم ضروری است زیرا برند، مهمترین دارایی مولد یک کسب و کار است. حتی اگر برند شما از موقعیت قابل قبولی برخوردار است، باز هم پیگیری سلامت برند بسیار حائز اهمیت است.

در عصر ارتباطات، تجربه خوب یا بد از یک برند توسط هر مشتری، پتانسیل تاثیرگذاشتن بر ادراک برند را در ذهن مخاطبان حتی بدون در نظر گرفتن تجربه شخصی و مستقیم آنها در سطح بسیار وسیعی داراست. در اقتصاد جهانی امروز، عواقب این تاثیرات می‌تواند بسیار گسترده باشد. نظارت و پیگیری سلامت برند در طول سال، این شانس را به مدیران برند می‌دهد تا بتوانند در موقعیتی بهتر و قدرتمندتر در بازار قرار بگیرند.

برندهای سالم در تمام صنایع دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشترک هستند. آنها به خوبی شناسایی می‌شوند و تصویر ذهنی قوی در بین مصرف‌کنندگان و نیز مزایای رقابتی منحصر بفردی ایجاد می کنند. مصرف کنندگان به این برندها وابستگی عاطفی پیدا می کنند که منجر به وفاداری بیشتر و رضایت بالاتر آنهاست.

آزمایشگاه سلامت برند

(کلینیک برند) این مرکز با اندازه گیری، پیگیری و ارائه راهکارهای استراتژیک در حوزه سلامت برند، به شرکتها این امکان را می‌دهد تا بطور مستمر سلامت و عملکرد برند خود را در رقابت نظارت کنند و نتیجه نهایی گزارش سلامت برند با توصیه‌های تاکتیکی برای تقویت سلامت برند، بعنوان راهی برای افزایش سوددهی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مخاطبان این سرویس عبارتند از:

  • خریداران: آنالیز سلامت برند گزارشی تحلیلی در اختیار خریداران قرار می‌دهد، که آینده اقتصادی برند و روند رشد آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
  • سهامداران و مالکان برند
  • سرمایه‌گذارن و وام دهندگان

brandindex BrandHealth

  • سلامت برند، با نمایش حوزه‌های سازنده ارزش برند و روند تغییرات آن، سلامت برند را حفظ می‌کند. این خدمت می‌تواند ابزار سنجش عملکرد حوزه‌های سازنده برند را برای صاحب برند طراحی از صفر نموده و یا ابزارهای از پیش طراحی شده برای ارزش برند وی را تحلیل، تکمیل و بازطراحی کند.
  • سلامت برند با تحلیل روند تغییرات در حوزه‌های ارزش برند، کنترل و پایش را برای صاحب برند ممکن ساخته و تحقق اهداف تعیین‌شده برای برند را در پی خواهد داشت.

موارد استفاده از آنالیز برند در سرویسهای مکمل:

  • ادغام و تملیک و اصلاح ساختار
  • رتبه‌بندی اعتباری
  • کارت امتیازی برند
  • شرکت آزمایی (Due Diligence)
  • آنالیز ساختار سرمایه
  • ممیزی هزینه تملک
ما گروه ویرا هستیم
در ارزشگذاری برند، تعیین رتبه اعتباری و هوش تجاری همراه شما هستیم